Bezoekers en bedrijven

dinsdag 25 juni 2013

LONG TIME NO SEE, ER KOMEN WEER ARTIKELEN (VIDEO'S)

Babyfood Challenge met Manon & Fleur


Wow. LONG TIME NO SEE :/ Ik heb heel lang geen blogpost meer geplaatst, eigenlijk heb ik daar geen goede reden voor. Ik zit inmiddels bijna in de tweede klas van de middelbare school ( de tijd gaat zo snel!) en ik ben volop bezig met Youtube filmpjes maken. En huiswerk, helaas. Ik ga proberen om telkens als ik een video upload op mijn kanaal ( ORGANISEDBEAUTY01, waarop ik inmiddels meer dan 2000 abonnees op heb) de video ook hier online te plaatsen! Ik ga ook proberen om mijn blog wat beter bij te houden. Maar ik kan jullie niet beloven dat er opeens elke dag een video komt :) Er komen artikelen wanneer ik een video plaats, en soms een review. Voor iedereen die nog op (middelbare) school zit , (alvast) een fijne vakantie! 


Q: Wat gaan jullie doen deze vakantie? Waar gaan jullie naartoe? Gaan jullie wel weg?

Liefs, Charlotte

PS: Komende week komt er elke dag een artikel met daarin een vorig filmpje :D